Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.
Více zde:
https://www.databazeknih.cz/knihy/verejne-mineni-image-a-metody-public-relations-296023
Kniha je určena pro malé firmy i firmičky: dá jim recept, jak v několika krocích s budováním publicity snadno a bez velkých nákladů začít.
Více zde:
https://www.databazeknih.c...
Klasická kniha úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí ...
Nadčasové návody, jak se zlepšit v přesvědčování lidí. Už starší, ale dříve velmi známá a oblíbená kniha.
Více zde:
https://www.databazeknih.cz/knihy/nauc-se-presvedcovat-2257...